Odbiór przesyłki

Przeczytaj poniższe informacje aby dowiedzieć się jak wygląda prawidłowy odbiór przesyłki.

PAMIĘTAJ! Nam też zależy na tym byś otrzymał paczkę w nienaruszonym stanie!

  • Każdy wysyłany przez nas towar jest nowy i objęty pełną gwarancja producenta. Pakujemy paczki solidnie, tak by dojechały do Ciebie bezpiecznie.
  • Każdy towar wysyłany z naszego magazynu jest sprawdzany przed wysłaniem pod kątem kompletności i stanu technicznego.
  • Jako kupujący powinieneś sprawdzić stan przesyłki w MOMENCIE JEJ ODBIERANIA i w OBECNOŚCI KURIERA.
  • Podczas odbioru zwróć szczególną uwagę na stan opakowania (czy nie jest pogięte, porwane, przemoczone), na taśmy klejące oraz na kompletność dostawy.
  • Jeśli stwierdzasz uszkodzenia SPISZ PROTOKÓŁ SZKODY W OBECNOŚCI KURIERA lub po prostu nie odbieraj przesyłki. Czysty protokół szkody ma zawsze przy sobie kurier.
  • Protokół szkody musi być rzeczowo sporządzony i jasno określać rodzaj uszkodzenia i prawdopodobne miejsce powstania..
  • Pamiętaj towar który wysyłamy jest zawsze nowy, bez wad i solidnie zapakowany, więc wszelkie ewentualne uszkodzenia są prawdopodobnie winą transportu.
  • Jeśli stwierdzisz uszkodzenie to spisując protokół niezwłocznie nas o tym powiadom, pomożemy go wypełnić - gdyż niestety kurier będzie zawsze dążył to uniknięcia odpowiedzialności. Szybki kontakt 500-626-653
  • Wzór przykładowo wypełnionego protokołu szkody najdziesz TUTAJ. << kliknij
  • Wszelkie uwagi lub niepokojące sytuacje dotyczące dostawy należy nam niezwłocznie zgłosić.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl