Kontakt z nami

(41) 202-01-55

Częste Pytania

Poniżej przygotowaliśmy zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania. Jeśli w poniższych informacjach nie znajdą Państwo odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu.

>> Skontaktuj się z nami.



Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

2. Czy towar mogę odebrać osobiście?

3. Czy na zakupione towary otrzymam gwarancję?

4. Jak długo będę czekał na wysyłkę?

5. Jaki jest koszt wysyłki towaru?

6. Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?

7. Jakie są możliwe formy dostawy zakupionego towaru?

8. Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

9. Nie chcę rejestrować się w sklepie, jak mogę zamówić towar?

10. Chcę kupić kilka produktów, ile zapłacę za transport?

11. Jak prawidłowo odebrać przesyłkę?


 

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę Vat należy podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcję i uzupełnić wszystkie niezbędne dane. Na życzenie klienta możemy też wystawić paragon. Jeżeli adres do wysyłki jest inny niż do wystawienia faktury VAT, koniecznie go podaj, w przeciwnym razie zakupiony towar zostanie wysłany na adres z faktury.


Czy towar mogę odebrać osobiście?

Tak, zakupione w naszej firmie towary można odebrać osobiście. Jednak pamiętaj by chęć odbioru osobistego zgłosić wcześniej i ustalić z naszym działem handlowym datę odbioru zakupionego towaru. Adres pod którym można odebrać towar: 

DYNAMIC Daniel Kusiak, Marzena Kusiak spółka cywilna , Ambrożów 40 B, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie

Aby ustalić datę odbioru                                                 >>Skontaktuj się z nami.


Czy na zakupione towary otrzymam gwarancję?

Tak, wszystkie towary zakupione w naszym sklepie są nowe, wolne od wad i w pierwszym gatunku, a co za tym idzie są objęte pełną gwarancją producenta. Warunki i długość gwarancji różni się w zależności od producenta. Podstawą do otrzymania pełnej gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu(faktura VAT lub paragon). Szczegółowe informacje o czasie gwarancji i jej warunkach znajdziesz w opisie produktu oraz na stronach producentów.


Jak długo będę czekał na wysyłkę?

Czas wysyłki jest zawsze podany w opisie przedmiotu. Większość towarów wysyłamy natychmiast po otrzymaniu przelewu lub wyborze przesyłki za pobraniem. Jednak proszę pamiętać, że w naszym sklepie znajdują się też towary na zamówienie, w tym wypadku czas realizacji jest podany w opisie. W razie wątpliwości dotyczących terminu wysyłki prosimy o kontakt. Podany termin realizacji zawsze dotyczy dni roboczych. Jeśli kupujesz kilka produktów z różnym terminem realizacji to wysyłka nastapi po skompletowaniu całego zamówienia.

>>Skontaktuj się z nami


Jaki jest koszt wysyłki towaru?

Koszt wysyłki towaru jest uzależniony od jego wagi i jest podany w opisie przedmiotu. Jeśli nie w opisie nie zaznaczono inaczej to koszt dostawy dotyczy zawsze jednego przedmiotu. Towary lekkie można łączyć jedną paczkę, ale ich łączna waga nie może przekraczać 30 kg - wtedy koszt wysyłki jest jeden. Przedmioty których waga jednostkowa lub zbiorcza przekracza 30 kg wysyłamy w osobnych paczkach. Większe ilości lub towar o znacznych gabarytach wysyłamy na paletach.


Czy mogę zwrócić zakupiony przedmiot?

 

  1. Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, a gdy Umowa dotyczyła usługi – w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
  2. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Nabywca może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnionego m.in. na stronie „Reklamacje i zwroty”. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia wyśle do Nabywcy na trwałym nośniku potwierdzenie jego otrzymania.
  3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  4. W przypadku dokonanej przez Nabywcę przedpłaty Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu ceny wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia dokonania przedpłaty.
  5. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.
  6. Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony uzgodniły krótszy termin wypowiedzenia.

>>Formularz zwrotu towaru


Jakie są możliwe formy dostawy zakupionego towaru?

Nasza firma oferuje kilka opcji jeśli chodzi o dostawę zakupione towar:

  • Przesyłka kurierska
  • przesyłka za pośrednictwem poczty polskiej (tylko wybrane produkty)
  • odbiór osobisty

Zapoznaj się ze szczegółowymi kosztami dostawy.

>>Koszty dostawy


Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

Zakupy w naszym sklepie możesz opłacić w najdogodniejszy dla siebie sposób:

  • przelew elektroniczny
  • płatność przy odbiorze (za pobraniem)
  • płatność tradycyjnym przelewem np. na poczcie lub w oddziale banku
  • płatność osobiście w naszej siedzibie (w przypadku tej opcji nie ma możliwości zapłaty kartą)

Nie chcę rejestrować się w sklepie, jak mogę zamówić towar?

Jeśli z jakichś powodów nie chcesz rejestrować się w sklepie, a chcesz dokonać zakupu wystarczy kontakt z nami.

W przypadku zamówień telefonicznych można skorzystać z wysyłki za pobraniem - dotyczy ona tylko towarów które są na magazynie. Towary sprowadzane na specjalne zamówienie będą wymagały przedpłaty.

>>Skontaktuj się z nami


Chcę kupić kilka produktów, ile zapłacę za transport?

Koszt transportu jest ściśle uzależniony od wagi produktu. Jeśli kupujesz u nas kilka produktów skontaktuj się z nami w sprawie kosztu transportu, pomożemy wybrać najlepszą dla Ciebie opcję dostawy.

>>Skontaktuj się z nami

>>Koszty dostawy


Jak prawidłowo odebrać przesyłkę?

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami zawartymi w dziale ODBIÓR PRZESYŁKI.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium