Kontakt z nami

(41) 202-01-55

Reklamacje i zwroty

 

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem dachy-okna.pl/zwrot

Wybierasz produkty do zwrotu

Wybierasz produkty do zwrotu

Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.

Określasz szczegóły przesyłki

Określasz szczegóły przesyłki

Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

Odsyłasz paczkę

Odsyłasz paczkę

Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do  wybranego punktu nadania.

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres sklep@hmbdynamic.pl lub tradycyjną na adres:

HMB DYNAMIC
Ambrożów 40b
27-225 Pawłów

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

 

Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie

Podstawą przyjęcia reklamacji przesyłki uszkodzonej w transporcie jest sporządzenie protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki. Do obowiązków kupującego należy sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera.

- przesyłka nosi zewnętrzne ślady uszkodzenia? - nie odbieraj przesyłki lub spisz protokół szkody - ma go kurier,

- przesyłka z zewnątrz nie nosi śladów uszkodzenia? - odbierz ją i odpakuj w obecności kuriera by sprawdzić jej stan. Jeśli wybrałeś przesyłkę pobraniową najpierw musisz ją opłacić by móc dokonać jej sprawdzenia wewnątrz.

Tak kurier ma obowiązek poczekać aż sprawdzisz przesyłkę.

- opakowanie nosi ślady otwierania, jest niekompletne, taśmy firmowe są przerwane - NIE ODBIERAJ PACZKI i poinformuj nas o tym.

Pamiętaj paczki wysyłane są należycie opakowane i sprawdzany jest stan techniczny i kompletność towaru przed wysłaniem więc wszelkie ewentualne uszkodzenia są winą transportu. Dlatego tak ważnym jest RZETELNE spisanie protokołu, nie przez kuriera a przez CIEBIE. Pomoże nam to sprawnie rozpatrzyć reklamację.

PAMIĘTAJ! Nam też zależy by paczka dojechała do Ciebie bez uszkodzeń.

Formularz reklamacji z tytułu rękojmi

Aby zgłosić reklamacją należy wypełnić ten Formularz i przesłać do nas w formie elektronicznej lub pisemnej. Aby obsługa reklamacji przebiegła sprawnie, należy podać nr zamówienia i nr faktury zakupu, oraz dokładny opis i ewentualną datę powstania usterki. Prosimy o informację o preferowanym sposobie ewentualnej realizacji reklamacji: wymiany produktu na wolny od wad, usunięcia wady lub dołącz oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży

Na podstawie nowej ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), od 25.12.2014 r. konsumentom przysługuje prawo do reklamacji z tytułu rękojmi. Ten typ reklamacji, zastępuje funkcjonującą do 24.12.2014 r. reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową.

Konsument ma prawo zgłosić reklamację z tytułu rękojmi w sytuacji gdy zakupiony produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, a konsument nie wiedział o niej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

Zwroty należy kierować na adres:

DYNAMIC Daniel Kusiak, Marzena Kusiak spółka cywilna

Ambrożów 40 B

27-225 Pawłów

telefon: 41 202 01 55

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium